25 Ocak 2010 Pazartesi

İstiklal Caddesi Kadar...







Şebnem Ferah'ın son albümü "Benim Adım Orman" , 16 Aralık 2009'da piyasaya çıktı. İlk albümü olan "Kadın"dan bu yana her albümünde tarzında ufak tefek  değişiklikler oldu. "Benim Adım Orman"da bu değişiklik "olgunlaşma" olarak tanımlandı, diğerlerine kıyasla daha sakin bir albüm olmuş. Güzel de olmuş, bu albümü de keyifle dinliyorum...

"İstiklal Caddesi Kadar" albümün en iyi parçalarından biri... Şarkı tramvayın zil sesiyle ve caddedeki kalabalığın sesiyle başlıyor ve aynı şekilde bitiyor. Her dinleyişte o an ı yaşatıyor...



1 - Merhaba
2 - Benim adım orman
3 - Yalnız
4 - İstiklal caddesi kadar
5 - Eski
6 - Mahalle
7 - Ateşe yakın
8 - Serapmış
9 - İnsanlık
10 - Bazı aşklar
11- Uçurtma
12 - Eski - 2

Hiç yorum yok:

.

Related Posts with Thumbnails