4 Mart 2010 Perşembe

Starbucks'ta Hayal Kırıklığı


Geçenlerde Bhr'la kahve molası verdiğimiz Cevahir Alışveriş Merkezi'ndeki Debenhams mağazasının içindeki Starbucks kahvesiyle değil de müdavimi olduğumuz havuçlu kekiyle hayal kırıklığına uğrattı bizi. Normalde ağızda dağılan bu kek, bu kez görüntüsü itibariyle hamurlaşmış gibiydi, tadına baktık, bildiğiniz hamur olmuş...

Fırının azizliğine uğranmış ya da ölçüyü kaçırmışlar. Bunun bir standardı yok mudur? Kaldı ki müşteri bunu ayırt edebiliyorken bu kek pişip de buraya gelene kadar kimse farketmedi mi koyu renkli hamurlaşan kısımları???

Tadım kaçtı...



5 yorum:

Kumru Kermen dedi ki...

Starbucks Coffee olarak amacımız, siz değerli misafirlerimizi en yüksek standartlarda ve en iyi hizmet ile mağazalarımızda misafir edebilmek; mağazalarımızdan mutlu ayrılmanızı sağlayabilmektir. Ziyaretiniz esnasında size bu standartlarımızı yansıtamadığımız için çok üzgün olduğumuzu iletmek isteriz.

info@starbucks.com.tr adresimize iletişim bilgilerinizi gönderebilirseniz, sizinle konuyla ilgili daha detaylı görüşmeyi arzu ediyoruz. Geri bildiriminiz ve ilginiz için çok teşekkür ederiz.

Kumru Kermen
Asistan Marka Müdürü - Müşteri İlişkileri
Starbucks Coffee Türkiye

The Missing Piece dedi ki...

Sayın Kumru Kermen,yazışmamıza istinaden ilginize tekrar teşekkür ederim.

ceydabural dedi ki...

waaw yorumda starbucksdan böyle bir yazı beklemiyordum ne yalan söyliyeyim :)

Adsız dedi ki...

aynen ya anlattıgın gibi bende bugün yaşadım nette arastırırken yazını okudum bende blogumda yazıyı yazdım meğer ne cok haayl kırıklıgı yaratmıs bu kek.

The Missing Piece dedi ki...

Maalesef öyle Handan...Starbucks yetkilileri tedarikçileriyle görüşüp bu sorunu çözmezlerse daha çok yazılır bu hoş olmayan durum, onca müşteri kaybı da cabası...

.

Related Posts with Thumbnails